در حال بارگذاری ...

نمایش «انسان/ اسب، پنجاه/ پنجاه» دو اجرایی شد 

 نمایش «انسان/اسب، پنجاه/ پنجاه» با طراحی و کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی روز جمعه ساعت‌های ۱۶ و ۱۸:۳۰ روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «انسان/ اسب، پنجاه/ پنجاه» با طراحی و کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی که پس از سی‌وپنج اجرای موفق در تالار مولوی، دورِ جدیدِ اجراهای خود را در پردیس تئاتر شهرزاد پی گرفته است، روز جمعه ساعت‌های ۱۶ و ۱۸:۳۰ روی صحنه می‌رود.

 این نمایش که متن آن را به‌طور مشترک هاله مشتاقی‌نیا و مرتضی اسماعیل کاشی نوشته‌اند، اثر منتخب بیستمین جشن سالانه انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر بوده است.

 در خلاصه متن چنین آمده است: «درهای ساختمان موزه‌ای که سال‌ها پیش اردوگاه مرگ بوده روی زن و مردِ بازیگری باز می‌شود. این دو تنها بازماندگان آن قربانگاه هستند که از آنجا فرار کرده بودند. ارواح کشته‌شدگان که بازیگرانی بودند با فعالیت‌های ضدفاشیستی، فراخوانده می‌شوند و در جهانی وهم‌آلود نمایشی را که مجبور بودند زیرِ شکنجه بازی کنند تا زنده بمانند، دوباره جان می‌بخشند.»




مطالب مرتبط

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت میزبان سه نمایش متفاوت است؛ نمایش‌های «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»، نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» و نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران